0726BIBLIA

 Asta e numarul de telefon mobil la care iti raspunde domnu’ Isus, cred. Sau vreun „slujitor” de-al Ostii Domnului. Sau vreun Martor al lui Iehova sau al lui Iahve sau al lui Jhva sau cum dracu’ s-or numi astia. Sau vreun sectant oarecare. In fine, e numarul de telefon de pe noul banner afisat pe cladirea aceea de la Universitate, de dupa Spitalul Coltea. Cand stai vis-a-vis, pe langa Andy’s Pizza sau La Placinte, il vezi in toata splendoarea lui. Mesajul, unul emotional: Domnul Isus plange, atinge si este induiosat.

Acum cateva luni era alt banner acolo, in care acelasi domn, Isus, iti spunea ca trebuie sa te nasti din nou si te intreba daca te-ai hotarat. Un indemn care daca nu facea apologia sinuciderii in masa nu stiu ce naiba promova…

Pai, ca sa te nasti din nou, ar trebui sa termini cu viata asta, probabil, mai intai, nu? Si cum altfel sa termini cu viata asta cand, uite, mai ai ceva ani de trait?

Asadar, dupa ce Isus ne-a tot spus vreo 5-6 ani sa ne nastem din nou, cat a stat bannerul la balconul cladirii respective, acum ne transmite ca plange, atinge si este induiosat. Al dracului banner, nu ne-ar fi suparat daca nu folosea o tehnica de manipulare pe atat de perversa pe atat de scoasa din context – tehnica „frica si eliberare”.

Esenta tehnicii de manipulare folosite

Studiile au aratat ca daca intai ni se invoca o situatie catastrofala care genereaza frica sau ni se aminteste un eveniment care ne-a marcat negativ suntem mult mai predispusi sa acceptam oferta care ni se face, dar pe care n-am fi acceptat-o altfel. In cazul nostru bannerul nu vinde altceva decat inscrierea in vreo oaste a Domnului si este construit la maniera:

  • frica (invocarea in partea de sus a bannerului a tragicului eveniment din Colectiv)
  • eliberare (afli ca cica Iisus ar plange si ar fi induiosat)
  • call to action: suna la numarul de telefon 0726BIBLIA.

Dupa #Colectiv, atunci cand „preafericitul” Daniel a dat-o in bara cu satanistii lui si cu Dumnezeu care i-ar fi pedepsit pe tinerii care asistau la concert pentru ca ascultau muzica necuratului, tagma preotilor ortodocsi a decazut ca imagine in ochii populatiei. Profitand de gafa lui Daniel si de golul de incredere creat, preotii greco-catolici s-au repezit sa infulece ciolanul admiratiei publice si si-au trimis urgent un reprezentant la locul incendiului pentru a lalai o rugaciune si a se bucura de prezenta camerelor de luat vederi, P.R.-ul fiind in acest caz garantat.

Vazand ca functioneaza treaba cu #Colectiv la poporul religios care a inceput grabnic sa doneze sume de bani care trebuiau sa ajunga inclusiv prin Crucea Rosie sau SMURD la victime, fizic sau cuantificati in servicii prestate, proprietarul bannerului care ne indemna sa ne nastem din nou a confectionat alt banner in care facea trimitere la victimele din Colectiv.

Al naibii Isus asta, atat de mult plange si este induiosat ca intre timp au mai murit niste bebelusi de prin Arges – o fi fost ocupat sa raspunda la telefonul ala de si l-a pus pe banner, 0726BIBLIA.

In loc de concluzie

Sunati, inscrieti-va in secta omului cu bannerul si apoi cotizati restul vietii la gasca lui si nu la gasca alora din Patriarhie. Deosebirea ar fi ca astia cu bannerul s-ar putea sa aiba vreo promotie la lumanari ceva sau la carti de rugaciuni. E ca si cum ti-ai porta numarul de la Orange la Vodafone sau invers – acu’ iti portezi doar banii.

Din pacate, #Colectiv inca mai e folosit si va mai fi folosit multa vreme in cadrul unor tehnici de manipulare perverse ale unor nenorociti care ba or sa va ceara bani sa ajute victimele ori parintii acestora ba or sa va minta cu nerusinare si or sa va ceara bani pentru vreo actiune de caritate in memoria celor cateva zeci de tineri ucisi de impotenta autoritatilor tehnocrate romane.

Share.

Despre Autor

Lasa un raspuns

nine − 6 =